SpOnSoR

Thursday, August 2, 2012

ya ALLAH permudahkan lah aku..


sumpah aku neves giler skrang ni...aku mengalami stress...huhu..pertama aku kena mengadap org yg sama utk proses tukar bilik aku...yang ke duanya...aku kena jmpa supervisor aku...yg ke2 ni paling aku neves..mmg sangat neves yg teramat2...ya ALLAH ko permudahkan lah urusan aku arini....aku memohon padaMU ya ALLAH....yg ke3 nya aku kena jalan kaki sorang2..sedih..:'( ...ni la kehidupan org yg xde transport..naik moto pn xtau..nek keta..keta pn xde..xpe2...ni ujian aku dibulan RAMADHAN yg mulia ni...susah2 dahulu...senang2 kemudian....sbb ade lg org yg lg ssh dari aku...so chill je la..jmpa supervisor lg sejam setgh..tp aku da siap da...takut nye pasal..hihihihihihi.....^_^


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter

CutE GiFtS

 

M.3.S S.3.N.t.!.M.3.N.t.S Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino