SpOnSoR

Monday, June 21, 2010

HaNtaRaN KaWiN NaNa.....




lama giler xupdate blog aku ni...sian aku nyer blog..sunyi je...tuan die bz...cam die lak kawin..hehehe....aku mulakan citer ngan hantaran kawin la dulu.....2 3 ari sblm akad nikah, aku n adik2 aku belek2 la buku cmane cara nak wat hantaran yg simple n cantik...sbb zaman skrang ni kalo nak wat antaran wat simple je sudah...xpayah serabut alam sgt..ingat nak tggu aunty2 aku yg wat kan..tggu diorg alamatnya nana kawin xde hantaran la kot..haha....aku, nana n waida amik inisiatif wat hantaran sendiri......mula2 wat sketch dl...agak2 org kata cantik tambah la pape yg patut..bunga hidup yg disponsor dr cameron highland..hehe...hasilnya tgk la sendiri..sape2 nak suh aku gubah utk hantaran korang ok je...haha.........

BEFORE

 
\
 
 


 AFTER



 
 

 Penat giler aku tggu upload gmbar ni.....yang selepas ni malas da nak tggu....okla tu..hehe...malam kang smbng story len plak......










5 comments:

hafeez on June 21, 2010 at 8:14 AM said...

wah.....kasut warna koko...saya nak juga...hahaha..lawa2...

DaLiLa on June 21, 2010 at 8:50 AM said...

amik la...bukan sy nyer...

DaLiLa on June 21, 2010 at 8:50 AM said...
This comment has been removed by the author.
hafeez on June 22, 2010 at 5:48 AM said...

huhuhuhu..x nak ambik..yang orang...japgi x pasal kena pukul...

NooR AZeAnA AziS on October 22, 2010 at 2:33 AM said...

ni kembar nana kan.. hehehe.. mane gambar nana?? nak tengok.. hehehe.. suker la kasut tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter

CutE GiFtS

 

M.3.S S.3.N.t.!.M.3.N.t.S Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino