SpOnSoR

Wednesday, July 14, 2010

DiALoG Aku NgaN SeOrAnG ******


Di suatu petang yg sngguh indah...sedang aku beristirehat tiba2...tepon ku berbunyi...aku pn bukak la...xdisangka- sangka org yg aku xjangka msg aku, telah msg aku....perasaan aku masa tu...ape lg die ni nak yer...xpe2...aku msg die seperti biasa...dimulakan dgn tny kabar...blah blah blah...n blah.....n smpai klimaks aku msg la ngan gaya2 mengungkit citer lama...wakakaka....

akU: thanks yer sbb *** org jd kuat n tabah

diE: no..should thanks to ur self coz u be so strong n tabah.

aku: (mula berfikir..ape tujuan die ckp cmtu...did he want to show yg die tu bgs sgt..???smpai aku kena ucpkan tq kat diri sendiri sbb aku kuat n tabah  die mainkan perasaan aku) wah..perli nampak
....
diE: bukan perli tp kena ucapkan terima kasih kat diri sendiri..n bla bla.(aku pn xingat ape die tulis)

aKu: Kita hidup ni jgn la suka mainkan perasaan org...nnt kita yg dipermainkan balik..masa tu baru tau langit tu tggi ke x..what u give u get back..n one more thing..sebelum benci org tu benci diri sendri dulu
...
diE: ( tersentap n terasa dirinya diperli)

aKu:( Aku peduli ape..ko nak terasa ke x..mmg betul ape aku ckp....skrang ari ko..blh la ko berlagak ckp cam ko bagus..tgk bila ko terkena..masa tu la ko tau perasaan aku kan..).

aku ni berdendam ke??rasa cam x pn..aku juz nasihat kan die jer..jgn mainkan perasaan org lain....die nak wat kat aku camtu xpela..watnyer die wat kat pmpuan yg otak die 3 suku stgh...kena main ckit bwk jmpa bomoh jampi mcm2...xke haru hidp die..aku ni xde la baik sgt..tp aku pk jauh ape akan jd...haha...die kata die berpikiran jauh...tp bab cmni otak pendek gak..akal pn letak kat kepala lutut...haha...kalo die baca pn aku xkisah...yg penting..aku nak mulakan hdp baru...n lupakan kenangan dulu2....n harap kepada die..jgn kacau hdp aku dah...sbb aku da buang kunci hati aku jauh2 utk ko...n tggu org lain plak yg jmpa kunci tu...hahahhaa.........


p/s: abaikan tatabahasa aku yg xbetul tu......wat xnmpak jer k.....hehe

4 comments:

hafeez on July 14, 2010 at 9:05 PM said...

hahahaha..tiru saya nampak..tapi saya tak buang kunci..tapi saya pecahkan hati dan biarkan merata tempat..sampai ada pompuan yang sabar dan baik untuk kutip dan tampal semua tu..hehehehehe...anyway, jangan sedih....(pandai lak saya nasihat awak..padahal, saya pon sedih juga)

DaLiLa on July 14, 2010 at 10:21 PM said...

haha....sy kunci jer..sy syg lg hati sy...hehe

hafeez on July 15, 2010 at 5:30 AM said...

hahahha..ya la tu...huhuhu...bagus la...hehehe

Biru Lapan Empat on February 13, 2011 at 10:23 PM said...

thumbs up la for this entry...sama cam citer i jugak la ni.betol tu "what u give u get back..".Suke2 ati kan main2 prasaan org.for sure nnt diorg pn akan kne balik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter

CutE GiFtS

 

M.3.S S.3.N.t.!.M.3.N.t.S Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino