SpOnSoR

Monday, May 10, 2010

MemoRi KiTa


ngat lagi x masa kita kenal mula2 dulu..ari2 ko msg aku...call aku...smpai satu tahap aku jd meluat n xsk..tp sbb tgk keikhlasan ko masa tu...pikiran aku mula berubah..cara ko nasihatkan aku cara ko ceritakan aku ttg kehidupan betul2 wat ati aku tertarik nak kenal ko ngan lebih dekat.... bukan sbb rupa aku jatuh cinta n sayang kat ko..tp sbb keikhlasan n kejujuran yg ade pada masa tu....kita berkongsi mcm2 cerita...dari kisah cinta kau dl...ingat lg kata2 ko..pintu ati ko da tertutup utk perempuan..sbb kunci ati tu da hilang n kau berharap satu hari nnt akan ade org jmpa kunci tu

smpai la satu hari ko ckp..aku da jmpa balik kunci ati tu...n masa tu ko ucapkan aku terima kasih sbb aku da mengubah pendapat ko ttg perempuan..ko kata xsumer pmpuan tu jahat n curang cm ko kena dl..xpela..ape aku wat ikhlas masa tu..xpenah mengharapkan pape..kalo ko leh trima aku alhamdulillah..xleh trima pn xpe..tp akhirnya ko kata aku da jd sebahagian dari hidup ko...sumpah aku ckp...aku hepi sgt2 hdp ngn ko...xpenah rasa segembira tu sblm ni...kau ajar aku macam2...mcm2 ko bg kesedaran kat aku....pendek kata..ko lah semangat hidup aku...sbb kdg2 rasa down n xpercaya kat diri sndiri..pada kau juga aku citer masalah aku..sumer..kita share macam2...

tp sumer da berubah kita da xcam dl..aku pn xtau ape salah aku..smpai ko leh lukakan perasaan aku..aku mgkn pura2 tabah n leh terima hakikat..tp sbnrnye x...aku bersedih ari2...tiap2 masa n ketika aku teringatkan ko..mgkn ko sikit pn xingat aku...nape ko wat aku cmni..nape ko hadir dlam hdp aku..kalo ko hny nak sakitkan ati aku??nape ko cpt sgt berubah??aku ni teruk sgt ke??kalo aku pnh berdosa pada ko aku mintak maaf...aku cuma masih ingat lg msg ko kat aku...ko kata ko syg aku sgt2..ntah la...perlu ke aku benci ko??mmg ati aku mati sbb ko...THANKS A LOT DEAR..ALLAH akan balas perbuatan ko kat aku....

2 comments:

hafeez on May 10, 2010 at 10:12 PM said...

jangan membenci ek...x baik...huhuhuhu...
sabar yek...

DaLiLa on May 10, 2010 at 10:38 PM said...

xmembenci...tp menginsafkan diri....n jadikan diri lebih berati2 pas ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter

CutE GiFtS

 

M.3.S S.3.N.t.!.M.3.N.t.S Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino