SpOnSoR

Sunday, June 26, 2011

PaNtUn 2




Pantun lagi??layan kan je la ok..:)...

Pagi pagi makan telur,
Hello Hello Hellloooo

Borak2 ngan ani,
Lama xupdate blog ni...

Orang cakap dia ajuk,
Aku merajuk...

Jalan2 ngan Sapak,
Followers blog still aku xnampak..

Makan durian mmg sedap,
Jadi aku da fedup....

G hospital ulang alik..
Aku fedup kejap je ni da rajin balik..

oh! ade tah*,
Hihihihihihihiiihhhihi.....:P

Cerai rujuk, cerai rujuk,
ni la first entri pas aku merajuk...

Dia kawan ngan orang kaya,
Harap korang suka la ye...

 Bercinta dengan Love Dea,
Aku buat pantun sbb da xde idea..

Aku anak Pak Lah,
Oklah...

Gigi dia penuh plag,
Sambung len kali plak..

Hero teror tunggang kuda,
Da da da da.....

Ucop Wilcha suka melambai,
Bubyeeee.....

Bayar bil telekom,
Assalamualaikum....

Aduh! sakitnya gigi,
Jumpa lagi...





p/s: pantun lagi..haha..tu je idea aku ada..korang jgn la marah k....:)...pusing melaka naik beca....selamat membaca....:)

2 comments:

arituarini on June 26, 2011 at 9:51 PM said...

cuak aku baca..tp pntun bgus la..kih kih kih

DeLL on June 26, 2011 at 10:00 PM said...

haha..cuak pe sal plak????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter

CutE GiFtS

 

M.3.S S.3.N.t.!.M.3.N.t.S Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino