SpOnSoR

Wednesday, June 15, 2011

Spontaneous Thursday #1


 Semalam aku tgk sumer blogger wat wordless wednesday..tapi aku xfollow sbb aku xtau pape pn...tp arini nak try jugak la wat benda alah ni...apa tu spontaneous thursday?? spontaneous -- spontan/tanpa paksaan thursday - khamis la.... Jadi arini ari khamis so aku kena wat ayat secara spontan..apakah ayat itu...




Saya tengah blur ni..seriously...

2 comments:

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ on June 17, 2011 at 1:37 AM said...

yang nih kan ade mamat tu dye baru buat semalam tau...tamo buat sbb macam apa je..kalau wordless wednesday tu rasenye semua blogger buat kot hehehe

DaLiLa on June 18, 2011 at 3:31 AM said...

hihi...saje je suka2...wordless wednesday xsmpat..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter

CutE GiFtS

 

M.3.S S.3.N.t.!.M.3.N.t.S Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino